مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 21:482019-10-25ورزشي

ترین های هفته هشتم لیگ برتر| نفت آبادان، اسکوچیچ و علیپور بهترین ها شدند


ترین های هفته هشتم لیگ برتر به نام تیم نفت آبادان و علی علیپور بازیکن پرسپولیس به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دیدار های هفته هشتم منهای بازی شهرخودرو و گل گهر سیرجان با نتایج جالبی به پایان رسید.

در این هفته سپاهان نتوانست ببرد اما نیازمند بازیکن این تیم توانست رکوردشکنی کند و از سوی دیگر اولین باخت تراکتور رقم خورد.

  نتایج هفته هشتم لیگ برتر ماشین سازی  صفر -  نفت مسجد سلیمان  صفر سپاهان صفر -  سایپا  صفر پیکان 2 - ذوب آهن 1 شاهین شهرداری بوشهر صفر -  پرسپولیس 5 فولاد 1-  نساجی مازندران صفر صنعت نفت آبادان 2 - تراکتور یک استقلال 2  - پارس جنوبی جم صفر  تیم هفته: صنعت نفت آبادان شاگردان اسکوچیچ در هفته هشتم لیگ برتر موفق شدند حریف قدرتمند خودشان را با نتیجه دو بر یک شکست دهند تا هم صدرنشینی مشترک با سپاهان را از تراکتور بگیرند و هم اینکه خودشان را به پله پنجم جدول و پشت سر پرسپولیس برسانند.

بازیکن هفته: علی علیپور در هفته هشتم لیگ برتر علی علیپور مهاجم پرسپولیس هت تریک کرد و از سویی فشارها را از روی خودش برداشت هر چند که در این هفته پیام نیازمند دروازه بان سپاهان رکورد کلین شیت را در فوتبال ایران شکست همچنین میلاد جهانی با مهندسی شکست تیم تراکتور نتیجه تاثیرگذاری را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترین های هفته هشتم لیگ برتر| نفت آبادان، اسکوچیچ و علیپور بهترین ها شدند

ترین های هفته هشتم لیگ برتر| نفت آبادان، اسکوچیچ و علیپور بهترین ها شدند